Вакансії

Представництво німецької компанії DIMAX Group GmbH, імпортер і ексклюзивний представник в Україні ТМ «Könner & Söhnen» - генератори, садова та силова техніка, і ТМ «Auto Welle» - автоаксесуари, запрошує на роботу фахівців зі знанням перерахованих вище груп товарів і досвідом роботи не менше двох років, на наступні вакансії:

Вакансії

Умови і режим роботи:

Стабільна заробітна плата за результатами співбесіди.
Режим роботи: пн — пт з 9.00 до 17.30
Офіс компанії розташований на Лівому березі (Троєщина).
Якщо ви відповідаєте вимогам і маєте відповідний досвід роботи, надсилайте ваше резюме з фото та зазначенням бажаного рівня заробітної плати.
Звертайтеся за електронною адресою:

headhr@dimaxgroup.de

+38 (098) 586 88 74

+38 (044) 290 57 50

Будемо раді бачити вас в нашій команді!

  • Керівник відділу ЗЕД

Вимоги до кандидата:

• досвід роботи на аналогічній посаді від 5 років;
• високий рівень знань митного законодавства та процедур ЗЕД;
• знання механізму закупівлі/поставки товару та принципів товарного обліку;
• обов'язковий високий рівень володіння англійською мовою;
• вища освіта;
досвід в компаніях, які займаються продажами електротехнічної продукції (значна перевага)
досвід роботи з Китаєм, як з постачальником обов'язково

Основні функції:

• Закупівля товарів (підготовка та розміщення замовлень, контроль термінів готовності, відстеження етапів виробництва).
• Організація та контроль поставок (контроль вартості ввезення, вибір каналу доставки, контроль руху товарів).
• Контроль супровідних документів (експортні документи, сертифікати, обробка інвойсів постачальника).
• Проведення переговорів/ділова переписка з постачальниками.
• Організація ланцюга поставок з новими постачальниками/напрямами.
• Контроль цін на ринку перевізників, оптимізація витрат компанії.
• Контроль взаєморозрахунків з постачальниками.
• Робота з претензіями: брак, недопоставка.
• Підготовка звітів для керівника.
• Підготовка і узгодження ЗЕД договорів і документів.
• Координація і взаємодія в питаннях планування та проведення імпорту/експорту.

  • Фінансист-міжнародник

Обов'язки:

• контроль фінансової, комерційної, виробничої діяльності ПП
• контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку ПП, правильність нарахування податків
• ведення управлінської та внутрішньої звітності по ПП
• внутрішній контроль і внутрішній аудит

Вимоги:

• досвід роботи на посадах головний бухгалтер, аудитор, внутрішній аудитор, фінансовий контролер в міжнародних компаніях, виробничих підприємствах (перевага надається Азії або Китаю)
• знання бухгалтерського, управлінського та податкового обліку
• знання систем планування, бюджетування
• знання бізнес-процесів (закупівля, виробництво, логістика, облік)
• вища освіта згідно профілю посади
• знання англійської мови від intermadiate, знання китайської - вітається

  • Sales Representative

Requirements:

• residency in the USA (Texas) is mandatory.
• work experience in American companies is a must.
• proficiency in English at an Advanced level is required.
• knowledge of computer skills and software is mandatory.
• experience in online sales and marketplaces is welcomed.
• ambition and a commitment to professional development.
• strong administrative skills.
• excellent active communication skills (email, calls).
• executive and responsible attitude is crucial.
• mobility is a must

Responsibilities:

• execution of management tasks.
• internet research: analysis of the English internet space, platforms for product sales, market competitors, searching for collaboration services, and warranty service for equipment.
• finding dealers and distributors in the USA.
• marketing support, translating leaflets into English.
• collaboration with Amazon
• personal meetings with clients, participation in exhibitions.

We offer:

• mobile work without being tied to the office (full-time).
• salary based on interview results.
• official employment, social package.
• professional and career growth.

  • Менеджер технічної підтримки клієнтів

Наш кандидат:

• вільно володіє французькою або німецькою мовою
• має технічну освіту
• комунікабельний та вміє працювати у команді
• має досвід роботи з клієнтами
• системний підхід у роботі/ своєчасна реакція на звернення клієнтів
• впевнено працює з ПК
• відповідальний та самостійний
• швидко навчається

Буде значним плюсом:

• базові знання у сфері електротехніки
• базові знання з функціонування моторів

Обов’язки:

• Комунікація з клієнтами,
• опрацювання звернень клієнтів
• надання консультацій по технічним питанням
• Перерозподіл запитів на відповідні сервіси (логістика, сервісна служба)
• Супровід клієнтів з повернень та рекламацій

  • Digital-маркетолог

Обов'язки:

• складання плану просування бренду та рекламного бюджету
• контроль за дотриманням бюджетного плану, ефективності ведення рекламних кампаній у Google Ads та Е-commerce
• розрахунок акцій, промо-активностей для b2b та b2c
• розробка програм лояльності
• аналіз конкурентів та їх активностей

Вимоги до кандидата:

• досвід роботи на аналогічній посаді від 5 років
• знання всіх популярних інструментів з просування брендів у Google Ads та Е-commerce та контроль їх ефективності
• масштабування рекламних кампаній на європейських ринках
• бажано досвід з просування групи товарів техніки
• обов’язково фізично знаходитись в м Київ

Шановні кандидати, просимо звернути увагу ми не розглядаємо кандидатів котрі не готові працювати в офісі або розглядають проектну зайнятість

Work.ua — всі вакансії Dimax Group int. в Україні